My Energy 

 

My Energy er din kundeportal, hvor du kan få adgang til dine fakturaer, rapporter og kontrakter, overvåge dit forbrug og få et overblik over alle din virksomheds installationer. Du kan også finde dit historiske forbrug, se seneste nyheder og melde flytning. Læs mere om funktionerne i My Energy.

Opdatering af My Energy portalen

Vi har i efteråret 2018 opdateret kundeportalen for at gøre oplevelsen for vores kunder endnu mere brugervenlig, intuitiv og fleksibel

I den gamle portal, Mit Energi, findes data og fakturaer frem til midt/sidst i september 2018. Data bliver ikke længere opdateret her.

I det nye My Energy er alt data tilbage i tid opdateret, og her vil alt data også blive opdateret fremover. Fakturaer fra september 2018 og frem kan du finde her.  

Problemer med at tilgå My Energy?

Brugernavn er din egen email. Da du blev oprettet, fik du et unikt kodeord. Har du mistet dette, får du et nyt ved at trykke på ”glemt kodeord, få tilsendt nyt”. Når du modtager kodeordet, er det vigtigt, at du taster det ind og ikke kopierer det fra emailen. Hvis du endnu ikke er oprettet som bruger, så kontakt os på kundebord@energidanmark.dk.

Du er også altid velkommen til at kontakt os på kundeservice@energidanmark.dk eller 8742 6262.

Hav gerne kundenummer og installationsnummer klar.