Energi Danmark får ikke automatisk besked, hvis I som erhvervskunde flytter.
Derfor er det vigtigt at informere os om køb/salg af ejendom eller til- og fraflytning. Husk at det kun er muligt at lave flytninger 5 hverdage tilbage i tid. Husk derfor at melde flytning i god tid. Ellers vil I blive faktureret for andres forbrug af el på jeres tidligere adresse.
For at melde flytning skal I sende en mail til kundeservice@energidanmark.dk og oplyse:
Har I oplysninger på den nye ejer eller forbruger, bedes I oplyse dette.
Ved opsætning og nedtagning af måler forelægger samme procedure:
Kontakt altid en autoriseret elinstallatør i lokalområdet. Elinstallatøren foranleder kontakten til netselskabet, som opretter et aftagenummer til det nye målepunkt. Herefter skal kunden kontakte sin elleverandør og oplyse det aftagenummer, der er oprettet af netselskabet.
Kontakt altid en autoriseret elinstallatør og anmod om nedtagning af elmåler. Elinstallatøren indleverer måleren til netselskabet, og Energi Danmark får automatisk besked herom og slutafregner installationen. Du behøver derfor ikke kontakte os, når en måler skal nedtages.