Gode løsninger til vores kunder

Vores Client Coordinator i Energi Försäljning Sverige, Marcus Jönnson, begyndte sin karriere i koncernen i 2012. Hans nøglekompetencer er evnen til at tænke ud af boksen og altid være nysgerrig for at lære.

Navn: Marcus Jönsson

Uddannelse: Medier, webudvikling og kriminologi

Stilling: Client Coordinator

Ansat siden: September 2011

Hvad jeg laver

- Som Client Coordinator er mit hovedfokus at kommunikere med vores kunder. Dette kan være i forbindelse med administrative opgaver, såsom leverandørskifte, fakturarelaterede spørgsmål, eller når der skal genereres rapporter til kunder. Det er nødvendigt, at man er åben, forstående og fleksibel, så man kan finde de bedste løsninger til den enkelte kunde.

Mine kompetencer

- Jeg er åben og løsningsorienteret. Jeg kan rigtig godt lide at arbejde med kunder og at kunne finde de løsninger, som både styrker kunderelationen, men også er tilfredsstillende for kunden. I min rolle skal jeg også kunne samarbejde med mit eget team såvel som med flere forskellige teams på tværs af koncernen, hvilket jeg synes, er givende og sjovt. Sidst men ikke mindst, så mener jeg, at min styrke er at kunne tænke ud af boksen og blive ved med at udvikle mig selv og lære mere hver dag.

I min rolle skal jeg også kunne samarbejde med mit eget team såvel som med flere forskellige teams på tværs af koncernen, hvilket jeg synes, er givende og sjovt.
Marcus Jönsson, Client Coordinator

Det bedste ved mit job

- Først og fremmest er det bedste ved mit job mine kollegaer. Sammen er vi et stærkt team med forskellige kompetencer, og vi bidrager alle på en god måde, når det kommer til at samarbejde omkring en kunde. Det er en professionel virksomhed med potentiale - både på et personligt plan og for koncernen som helhed.

Når jeg ikke er på arbejde

- Jeg kan godt lide at bruge tid med familie og venner, se fodbold og spille så meget golf, som jeg overhovedet kan.